Medijsko središče

Konferenca Prodaja in marketing na policah

Mercator za zmagovite pristope v FMGC v 2017.

Konferenco Prodaja in marketing na policah, ki je v organizaciji časnika Finance potekala 5. 10. 2016 v hotelu Lev v Ljubljani, smo kot ponosni sponzor podprli tudi v Mercatorju, saj gre z prvovrsten strokovni dogodek, ki zadeva našo osnovno dejavnost: trgovino na drobno z živili ter izdelki za dom in gospodinjstvo. Konferenca, letos je potekala že 8. zapored, je tudi sicer vsako leto bolj prepoznavna in je postala osrednji FMCG (angl. fast-moving consumer goods) dogodek v Sloveniji.

V hotelu Lev je bilo včeraj v središču pozornosti vprašanje, kako se organizirati in delovati na prodajnem mestu, da se bodo vloženi napori izrazili v potrošnikovi pozitivni nakupni odločitvi oz. kako (p)ostati uspešen »na policah«. Predstavljeni so bili številni zgledi dobrih praks na področju trademarketinga.  Med najvidnejšimi govorniki sta bila tudi Toni Balažič in Igor Maroša.

Uvodničar konference Igor Maroša, izvršni direktor na področju strategije poslovanja, Agrokor, je v svojem predavanju z naslovom Razmere v FMCG postajajo izrazito kompleksne: kje je prihodnost in kako dosegati rast? predstavil celovito oceno razmer na trgu FMCG.

Konferenca prodaja in marketing na policah Igor Marosa

Kako sedanje stanje in leto 2017 vidijo ključni igralci na trgu, pa je bilo pojasnjeno na okrogli mizi s tem naslovom, ko so na podlagi dolgoletnih izkušenj svoja videnja predstavili Toni Balažič, predsednik uprave Mercatorja, Igor Mervič, generalni direktor Spara Slovenija in Gregor Kosi, generalni direktor Lidl Slovenija.

Konferenca prodaja in marketing na policah predsednik 1