O Skupini

mercator poslanstvo vizija vrednote

Poslanstvo, vizija, vrednote

Poslanstvo

  • Zadovoljni potrošniki prepoznavajo Mercator kot najboljšega trgovca.
  • Motivirani zaposleni so ključna konkurenčna prednost.
  • Mercator si prizadeva za doseganje zaupanja vseh deležnikov.

Vizija

Mercator bo največji, najuspešnejši in najučinkovitejši trgovec na trgih Slovenije, Srbije in Črne Gore.

Strategija

V Mercatorju uresničujemo pet obljub  kupcem, vsaka obljuba ima jasno poslanstvo:

  1. Vrednost za denar: Mercator najbolje pozna kupce ter ima najbolj relevantno in inovativno ponudbo, s katero dnevno zadovoljuje njihove potrebe in pričakovanja.
  2. Lokalno: Mercator se pri svojem poslovanju še tesneje povezuje s svojim okoljem in nadaljuje z lokalnimi pobudami, ki se odražajo tudi v najširši mreži trgovin, ki so kupcem najbližje.
  3. Najboljša ponudba: Poleg ponudbe izdelkov priznanih blagovnih znamk, Mercator tudi z izdelki lastnih blagovnih znamk nudi kupcem dobro kakovost in konkurenčne cene, uvaja inovativne izdelke ter prilagaja ponudbo  v posameznih prodajalnah glede na potrebe kupcev.
  4. Najboljši v svežem: Mercator  nudi kupcem najširšo ponudbo zanje relevantnih in inovativnih izdelkov ob stabilnem partnerstvu z lokalnimi in regionalnimi dobavitelji, ob tem poseben poudarek namenja ribarnicam, delikatesi in oddelkom kruha za še kakovostnejšo storitev.
  5. Najboljša storitev: Zaposleni v Mercatorju so prijazno in ustrežljivo osredotočeni na kupce,  s pospešenim prenavljanjem prodajaln  pa Mercator kupcem omogoča izboljšano nakupovalno izkušnjo in prijeten ambient.

V Mercatorju smo torej usmerjeni  k ciljem biti najboljši lokalni ponudnik, nuditi najboljšo ponudbo, še posebej  v svežem programu, vse pa ob najboljši storitvi za kupce in ob najboljšem razmerju vrednosti za denar.