Medijsko središče

DSC 0077

Že 40. tekmovanje v tehnikah prodaje letos v Kranju

Kranj, četrtek, 14. aprila 2016 – Na jubilejnem, že 40. tekmovanju v tehnikah prodaje so se dijaki in dijakinje trgovskih šol letos pomerili v Kranju. Tekmovanje sta gostila Srednja ekonomska, storitvena in gradbena šola (SESGŠ) Šolskega centra Kranj in Mercator, ki je tradicionalni sponzor tekmovanja. Tekmovanja se je udeležilo skoraj sto dijakinj in dijakov, pomerili so se v šestih kategorijah, njihove tehnike prodaje pa je ocenjevala posebna komisija.

V Mercatorju, ki je vsakoletni tradicionalni sponzor tekmovanja v tehnikah prodaje, poudarjajo, da so vedno veseli dobrih prodajalcev, ki imajo radi svoj poklic, takih, ki radi delajo z ljudmi, ob tem pa so skrbni, odgovorni in obvladajo trgovsko stroko. Želijo, da bi se mladi spet bolj množično navdušili za poklic prodajalca, in da bi se kar najbolje usposobili za delo v prodajalni.  Delo v trgovini namreč postaja vse bolj zahtevno in dinamično, saj si kupci v veliki izbiri izdelkov in trgovin, želijo predvsem svetovalce in pomočnike.

V kategoriji živila je tekmovanje potekalo v marketu Mercator Planina Kranj, v kategorijah konfekcija in kozmetika so tekmovali v prodajalnah v hipermarketu Mercator centra Kranj Primskovo, v kategorijah mali gospodinjski aparati in veliki gospodinjski aparati v M Tehniki Kranj, v kategoriji obutev pa v prodajalni Alpina v Mercator centru Kranj Primskovo.

Tekmovanje je potekalo dopoldne, popoldne pa so na Srednji ekonomski, storitveni in gradbeni šoli Kranj razglasili zmagovalce in jim podelili nagrade sponzorja.

Že častitljiva obletnica tekmovanja v prodajnih tehnikah priča o pomenu tega vsakoletnega dogodka, na katerem pomerijo moči mladi nadobudni prodajalci, ki bodo v bližnji prihodnosti gradili ugled tega danes premalo cenjenega poklica. Priča o tem, da si srednje trgovske šole po svojih najboljših močeh prizadevajo usposobiti mlade strokovnjake-prodajalce. Ti bodo lahko po maturi suvereno stopili za prodajni pult ali blagajno in samozavestno kupcu ponudili prave izdelke iz bogate palete asortimaja prodajalne, mu s strokovnostjo olajšali odločitev, s prijaznostjo pa polepšali dan.

Dogodek je hkrati tudi pomembno strokovno srečanje, ki se ga udeležijo profesorice in profesorji trgovskih šol iz vse Slovenije, da bi na njem spregovorili o aktualnih temah s področja trgovine in z njo povezane didaktike ter soočili rezultate svojega dela.