Medijsko središče

Slovenska reprezentanca

Mercator skupaj s potrošniki podelil 100 tisoč evrov za naše orle in za razvoj skakalnega podmladka

V veselem in sproščenem vzdušju je Mercator članom izbrane vrste podelil 75 tisoč evrov, 25 tisoč evrov pa razdelil med skakalne klube z največ osvojenimi glasovi. Skakalni klubi so skupno prejeli več kot 600 tisoč glasov.

Donacijo je v imenu izbrane skakalne vrste prevzel Ljubo Jasnič, predsednik zbora za smučarske skoke in nordijsko kombinacijo na Smučarski zvezi Slovenije, ki je ob tem povedal: »S kampanjo smo v domačem okolju želeli ustvariti gibanje in vedeli smo, da je z najboljšim sosedom to mogoče. Mercator ima namreč največ trgovin v Sloveniji in posledično je naša akcija lahko dosegla vse prebivalce, tudi tiste v najbolj odročnih krajih. Ponosen sem, da nam je med Slovenci in Slovenkami uspelo ustvariti pripadnost smučarskim skokom in skakalnim klubom. Akcija je doprinesla tudi k veliki podobi finala v Planici.«

Prvega mesta, več kot 130 tisoč osvojenih glasov potrošnikov in 15 tisoč evrov donacije so se razveselili v Smučarskem društvu Vizore Felix Skutnik, v katerem tradicijo smučarskih skokov negujejo že skoraj 30 let. Drugouvrščeni je bil Nordijski smučarski klub Tržič FMG, v katerem podmladek šteje 40 skakalcev in ki deluje od leta 2005, in je skupno prejel več kot 110 tisoč glasov potrošnikov in 5 tisoč evrov. Donacije 5 tisoč evrov so se razveseli še v Smučarsko skakalnem društvu Stol Žirovnica, v katerem že več kot 60 let uspešno kalijo skakalni podmladek.

»Z akcijo »Skočite v Mercator, podprite skakalce« smo v Mercatorju potrdili držo lokalnega trgovca, ki želi delati dobro v širšo družbeno korist. Ponosni smo, da smo z našo mrežo prodajaln in v okviru družbeno odgovornih aktivnosti Mercatorja s pomočjo te akcije ustvarili platformo za povezovanje Slovenk in Slovencev, ki so zavzeto in vztrajno podpirali naše orle. Kupcem smo omogočili, da skupaj z nami konkretno prispevajo k razvoju tega športa in podpori skakalnega podmladka. Več kot uspešno izvedena kampanja je dokaz in nadaljevanje dosedanje Mercatorjeve povezanosti z domačim okoljem,« je ob zaključku kampanje dejal Toni Balažič, predsednik Mercatorjeve uprave.